Жените вече ще тренират за оргазми
Кармен Електра знаела, че с Денис Родман нямат бъдеще
Жените вече ще тренират за оргазми
Къде съм ? Начало /

Студените крайници

0:00, 10 ноември 2005 13743 2 коментарa
01/02

Топли и студени бани подобряват за кръвообращението

Вечно студени крака, ледени пръсти, груба кожа, покрита с червено-синкави петна. Неприятно страдание, от което се оплакват основно жени, но и все повече мъже. През зимата това състояние става още по-нетърпимо.

В сравнение с останалите части на тялото ръцете, краката, носът и ушите имат по-големи изисквания към кръвоснабдяването. Поради тази причина тези части на тялото най-лесно се увреждат при рязка смяна на температурата, както и при травми или въздействие на токсични фактори в околната среда.

От постоянно студени ръце и крака се оплакват

основно хора с проблеми във вегетативната нервна система (тази, която инервира вътрешните органи). Въпреки "замръзването" при тях обаче се наблюдава и по-силно изпотяване, което също е толкова дразнещо. Освен неприятните "външни" усещания има и други признаци на това състояние - променен цвят на кожата, неспокоен сън, сърцебиене. Ако се стигне до тези оплаквания, непременно потърсете лекарска помощ. Специалистът ще прецени дали студените ръце и

крака са функционално състояние, или са признак на друго заболяване. Ако се наложи, докторът ще предпише и съдоразширяващи медикаменти.

Освен всичко останало обаче трябва да укрепвате и имунната си система като цяло. За да се преборите с неприятната студенина в крайниците си, правете бани едновременно с гореща и студена вода. За целта са необходими два дълбоки съда - с гореща и със студена вода. Потапяйте краката си във врялата вода, колкото можете да изтърпите. Веднага след това ги прехвърлете в студената, но там само за 10-20 секунди. По този начин се тренират приспособителните механизми на

кръвоносните съдове на крайниците.

Процедурата се повтаря 5-6 пъти и винаги

завършва със студена вода. Същото упражнение

може да се прави и за ръцете. Баните подобряват еластичността на кръвоносните съдове и стимулират отлично движението на кръвта в цялото тяло. Подобен ефект за подобряване оросяването на кожата има и редуването на топли и студени душове.

Естествено след старателно подсушаване

крайниците трябва да се намажат с крем. Още по-полезно е да се приложат и леки масажи с четка.

Много важно за здравето на краката е през зимата да се носят по-плътни чорапи, за да се

предпазват от измръзване. При повечко усилия

неприятните усещания може да се контролират.

Все пак в случай че сте се сдобили с тези

смущения, хубаво е да почивате повече и да

започнете някакъв спорт според възможностите и

желанието си. Полезни са още лечебна гимнастика и масажи на засегнатите места. Важно е всички козметични средства, които ползвате, да щадят кожата ви, за да не засилят увреждащите фактори от околната среда.

Люта чушка загрява отвътре, масажът - отвън

Предлагаме ви няколко практични съвета за борба с неприятното усещане.

Незабавен ефект при студени ръце е търкалянето

на топче между двете длани. По този начин се

стимулират акупунктурните точки, а кръвообращението моментално се активира. Вечер, преди да си легнете, не забравяйте да сгреете краката си в топла вана, в която има екстракт от розмарин или люта чушка. Тази своеобразна аромотерапия ще засили кръвообращението и ще затопли ледените ви крайници. За да не изстиват краката ви през зимата, пък е добре да ги масажирате със специален крем за стимулиране на

кръвообращението. Не излизайте навън без

ръкавици и шапка, тъй като голяма част от

топлината на тялото "излита" именно през главата. За вътрешно загряване пък помага много консумацията на люта чушка.

Променете менюто си

Ако краката и ръцете ви непрекъснато измръзват, а мускулите ви се схващат, със сигурност на организма ви не му достигат минерални вещества.

Причината за тази липса се крие основно в

неправилното хранене и строгите диети. Ето защо е добре да се вгледате по-добре в менюто си и ако е необходимо - бързо го променете.

Ограничете кафето, колата, шоколада и колбасите, защото те съдържат субстанции, които пречат за усвояването на калция. Яжте повече пресни зеленчуци и плодове. Наблегнете на продуктите, които са във възможно най-естествената си форма, а не преработени. За да си набавите желязо, хапвайте повече черен дроб, бобови и зърнени храни, овесени ядки. Йод има основно в рибата и другите морски продукти. Непременно използвайте

йодирана сол в своето домакинство. Безспорно е, че на всекидневната ви трапеза не трябва да

отсъстват млякото и сиренето. Наблегнете на

всички видове зелеви растения - зеле, броколи,

карфиол. Най-богати на магнезий са зърнените

храни, орехите и тиквените семки, а цинк се

съдържа основно в пълнозърнестите продукти,

овесените ядки, морските продукти и пшеничните

зародиши.

коментирай

Коментари (2)

  • 002
    12 / 58
    ;D 04-10-10 20:21ч
    ;D
  • 001
    -17 / 71
    православен 09-11-05 23:57ч
    Тези крака на любовницата на Боршош ли са? Аз пък мислех, че най-доброто средство за сгряване е шише във вътрешния джоб.
Име:
Мнение:
Попълнете текста от картинката:
captcha

България

Студенти ще изрисуват столичния район „Подуяне”

Свят

Европа е на прага на най-студената зима от 10 г. насам

Спорт

Блатер: Световното в Катар ще е през зимата

България

МВР издирва 57-годишна столичанка

Последно обновяване 21 октомври, 2014 18:34 ч.

Development PIMDESIGN