Кокосовото масло унищожава ракови клетки
Горила отпразнува 40-тия си рожден ден с торта
Асансьорът убиец от "Гео Милев" е в изправност, но е монтиран незаконно
Къде съм ? Начало /

Печеливш бизнес се започва и с 10 хил. лв.

0:00, 18 март 2002 10840 1 коментар

Сладкарница "Неделя" търси партньори в страната

Добрият бизнес не се започва, той се купува. Тази азбучна истина напоследък все повече си пробива път и у нас.

Тайната е в простичката формула, скрита зад понятието франчайзинг - начин за преуспелите да разширят дейността си, а за начинаещите - да започнат бизнес при сравнително малка инвестиция и минимален риск.

Големите вериги обикновено привличат нови партньори, като продават правата върху марката и технологията за работа на някой, който да разкрие нов обект в друг град или държава. На този принцип у нас си пробиха път веригите за бързо хранене като "Макдоналдс", KFC, Goodi's, хотелите "Шератон", "Хилтън", големите хипермаркети.

По техен пример българските фирми вече също започват да търсят партньори.

По пътя на франчайзинга тръгна столичната верига сладкарници "Неделя" и отскоро упорито търси предприемчиви хора, които да разкрият обекти в други градове.

За старт е нужна малка сума - около 10 хил. лв. за основните разходи по отварянето на заведение, обясни собственикът Георги Минчев. Липсата на пари обаче не е фатална. Веригата осигурява възможност за кредитиране на бъдещи партньори от банките, с които работи.

Търсим не финанси, а хора с хъс. Нужно ни е вложение, защото човек е по-отговорен, когато е дал нещо свое, твърди Георги Минчев.

Веригата предлага малък семеен бизнес с гарантиран успех. Проучванията показват, че тортите на сладкарница "Неделя" са добре познати в много градове, макар и там да няма наши заведения, казва собственикът. За бъдещите си партньори е подготвил бизнеспланове, съобразени с особеностите и големината на града, в който ще отвори врати новата сладкарница.

Планира постепенно веригата да обхване цялата страна. Планът му предвижда тортите да се доставят от София, където е цехът на фирмата. Оказва се, че за да започнеш производство в някой град, трябва да си разкрил там поне три-четири заведения.

Георги Минчев е на пазара от девет години. Тайната на успеха си обяснява с концентрирането на дейността си в производство и продажба само на един продукт заедно с всички възможни услуги, които могат да се предложат към него. Другият фактор е умелият подбор на клиентите, към които се стремиш.

Минчев обещава кратко обучение и постоянни консултации на всеки от партньорите си. Преди старта партньорите му трябва да усвоят изкуството да подбират персонал, да контактуват с клиенти, да поддържат и предлагат асортимента на фирмата.

Ако някой се откаже, в договора се предвижда обратно изкупуване или възможност да прехвърли бизнеса на друг. Докато е във веригата обаче, всеки член трябва да превежда по 5% от месечния си оборот за развитие на бизнеса и реклама.

Телефон за контакти: 088/997783 Александър Тренков

e mail: nedelya@hotmail.com

адрес: гр. София, ул. "Шипченски проход" Х19

сладкарница "Неделя"

коментирай

Коментари (1)

  • 001
    -7 / 63
    Анонимен 17-03-11 17:45ч
    тази статия е от 2002г. какви са условията сега през 2011г.
Име:
Мнение:
Попълнете текста от картинката:
captcha

България

Асансьорът убиец от "Гео Милев" е в изправност, но е монтиран незаконно

Свят

Шефове на „Внуково” в ареста заради авиокатастрофата

Спорт

Сватбата свири "Левски" - ЦСКА

Свят

Терористът единак в Отава действал сам

Последно обновяване 23 октомври, 2014 19:10 ч.

Development PIMDESIGN