визитни картички
визитни картички

Как да изглеждат визитките, за да работят в полза на бизнеса ви

Визитките, които привличат вниманието и успяват да внушат доверие във фирмата ви, притежават индивидуален характер.

Изкуството да създадеш висококачествени визитки с индивидуален дизайн не е лесна задача, но ако следвате някои правила, ще постигнете желания ефект. Представете си само, колко е важно те да съдържат нужната информация, да имат силата да привлекат вниманието и същевременно да внушат доверие в компанията ви.

В малкия мащаб обаче се крие наистина сериозен потенциал, ако се доверите на професионалисти при изработката на визитките.

Целева аудитория

Кои са потребителите на вашите стоки и услуги – това е първият въпрос, на който трябва да имате ясен отговор, за да откриете и конкретната аудитория. Стремете се точно към нейните нужди, за да отговорите на очакванията ѝ.

Преценете как искате клиентите да се свържат с вас, за да посочите съответните данни, дали е важно кой ръководи фирмата, за да го изпишете, или предпочитате посланията, които изпращате към външния свят.

Дизайн, който ви описва

Дизайнът на визитната картичка трябва да изпъква с индивидуалност, която отразява вашата дейност и приоритети, както и цялостната концепция за реклама. Когато специализирате в дадена област, трябва да се задълбочите в нея и именно от нейните параметри да извлечете и вдъхновението си за крайния продукт. 

Изберете варианти на това, което ви харесва като идеи, а след това ги обсъдете с опитен екип, който ще ви насочи в правилната посока.

Размери и материали

Вашата визитка трябва да бъде солидна и устойчива, а когато я поднесете на потенциалните си партньори, те да забележат не само впечатляващ дизайн, но и качествената хартия. Вложените материали са съществен детайл.

Размерите също не са за подценяване, като може да се придържате към класическите видове, или да изберете нещо нестандартно, стига бизнесът ви да е в духа на тематиката.

Добавете и бонус, като QR код, закачливи елементи, очертания за сгъване в определени форми, когато това е допустимо и ще е в синхрон с отличителните белези на компанията.